Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~polina1990 | użytkownik

imię i nazwiskoPaulina Piecyk adresWrocław zarejestrowany23.04.2007 @17:50:56 ostatnio na stronie20.10.2013 @17:59:09



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty32 komentarze122 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pitre    01.02.2011 @19:28:58
świetna galeria!!!!!!! pozdr
~buczol    29.11.2010 @22:57:18
dzięki pięknie
galeria super, oprócz świetnego wyczucia przestrzeni, powala mnie "przestrzeń psychologiczna" portretów
pozdrawiam
~drzemlik    27.11.2010 @23:43:41
dziękuję również. Przyjemność po mojej stronie zresztą Jestem pod wrażeniem szczególnie Twoich rzeźb. Sam po amatorsku próbowałem dłubać w świecy, stąd wiem jak trudno nadać rzeźbionej twarzy ludzkie cechy. A Ty jeszcze dorzuciłaś coś w rodzaju osobowości. Widzę, że niektóre prace były na jakieś warsztaty. Chyba nawet, jak na przygotowanie artystyczne świetnie Ci idzie. W każdym razie cieszę się, że natknąłem się na Twoje konto. Jeśli pozwolisz będę Cię miał "na oku" pozdrawiam.
~slodkiromeo    14.11.2010 @18:47:44
co u mnie... dużo sie pozmieniało Ta kobieta na zdjęciu to moja lejdi
za 2 miechy bedzie rok pracuje w studiu reklamy jako grafik komputerowy mało imprezuje;/ i ostatnio sam się zastanawiam co u naszych znajomych z kl się dzieje;p

Więc opowiadaj co U CIebie Ciekawego
~czlowieczyna    14.11.2010 @01:03:55
galeria prac bardzo interesująca...ogromnie zaciekawia....
wiem...będę z zaciekawieniem śledzić Twój talent
~pawiel    19.06.2010 @14:07:12
fajne te rzeżby robisz pozdrawiam
~cezar00772    02.06.2010 @21:31:23
Życzę powodzenia pozdrawiam
~czarnapomarancza    09.12.2009 @17:39:13
haha! fajny kot profilowy :D
pozdrawiam.
_______
No one can see the things I see!
~roberttomak    27.10.2009 @22:06:31
Dziękuję za ciepłe słowa i pozdrawiam!
~polina1990    01.10.2009 @20:16:43
a czy ja napisalam ze badziewie?????
-0emila1230    01.10.2009 @19:26:38
obiektyw nie badziewie ; ///
w złym swietle zdjęcie zrobilam i ręka mi sie trzęsła itp.!!
nie ma najtanszego aparatu po 200 zl!
tylko po 1400 .
wiem , są i aparaty po 3000 i więcej!
~anka990    27.09.2009 @15:59:17
dzięki ;D niedługo wrzuce nowe
~anka990    13.03.2009 @22:44:29
witam
~babydolly    11.01.2009 @20:55:39
ach no PLANTA nie da się przeoczyć ;*
_______
O, jakie dziwne formy może przybierać szaleństwo ludzi zdrowych.
~babaryba    04.01.2009 @12:24:27
dzięki, za pochwale, zdiecie zrobil moj tato i wywolal film w wlasnej ciemni a nastepnie rzutnikien krkus zrobil odbitki, bylo setki roznych zdjec, ale prawie wszystko zaginelo, szkoda. pozdrawiam
_______
pozdrawiam
~Tomek112    02.01.2009 @19:18:45
dziękuję ) również jestem zadowolony z wyrazu twarzy :P
pzdr :D
ostatnio edytowane: 2009-01-02 19:19:50
~polina1990    30.12.2008 @13:57:22
~Booogi    20.12.2008 @19:42:14

~Booogi    16.12.2008 @19:34:20
a witam :D
~BlackAnn    07.12.2008 @22:24:06
siostra paulyna ja niewiedziala ze tytu
~matson    03.12.2008 @00:23:50
no prosze ma kolezanka talent ! ) pozdro )
~Ellceris    23.11.2008 @19:56:12
o kurdee mam Cię !
~polina1990    15.10.2008 @22:53:08
hehe nie lepszy nie lepszy ps plant w kazdym wydaniu jest ok
~Arqen    15.10.2008 @21:22:19
Dzięki, Twój Plant lepszy, bo młody taki
~babydolly    30.08.2008 @13:17:39
O, uwielbiam to. Dzięki (;
_______
O, jakie dziwne formy może przybierać szaleństwo ludzi zdrowych.
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt